لپ تاپ استوک

لپ تاپ 15 اینچی لنوو مدل Lenovo Ideapad 110

موجود

امتیاز:


تعداد:

0

برند:

lenovo

دسته بندی:

LENOVO

سفارش تلفنی
تحویل اکسپرس

تحویل اکسپرس

ایستگاه فنی

پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته

ایستگاه فنی

ضمانت اصل بودن متریال

ایستگاه فنی

ضمانت بازگشت کالا تا 7 روز

مشخصات فیزیکی
مدل لپ تاپ
Lenovo IdeaPad 110
نوع پردازنده
AMD A-Series Carrizo A6-7310 - 2MB
سرعت پردازنده
2.4GHZ
حافظه رم
8.0GB DDR3
هارد دیسک
1000GB SATA
صفحه نمایش
15.6" TFT LED-backlit LCD
کارت گرافیک
AMD Radeon R5 M330 3.0GB Up To 4.0GB
وزن
2.2Kg
مشخصات
DVD-RW Card Reader Webcam LAN WiFi HDMI Bluetooth USB 3.0
نقد و بررسی


لپتاپ لنوو - Laptop Lenovo IdeaPad 110

Lenovo Ideapad 110 - 15 inch Laptop

لپ‌تاپ مدل «Ideapad 110» ازجمله محصولات میان‌رده و خوش‌قیمت شرکت «لنوو» محسوب می‌شود. بدنه‌ی این لپ‌تاپ مانند کالاهای هم‌رده‌اش از پلاستیک ساخته شده است و کیفیت متوسط اما قابل‌قبولی دارد. ضخامت 22.9 میلی‌متری و وزن 2.2 کیلوگرمی این محصول برای یک لپ‌تاپ 15.6اینچی یک مزیت است و جابه‌جایی آن را از بسیاری از لپ‌تاپ‌های 15.6 اینچی ساده‌تر می‌کند. سطوح بافت‌دار در قسمت‌های داخلی و خارجی هم از کثیف و لک ‌شدن بدنه جلوگیری می‌کنند. صفحه‌نمایش Ideapad 110 یک نمونه‌ی معمولی با پنل  TFT، وضوح HD و روکش براق است که البته از محصولی در این رده‌ی کاربری، انتظار بیشتری هم نباید داشته باشیم. کیبورد جزیره‌ای با مجموعه‌ی کامل کلیدها، این مدل را برای تایپ‌های طولانی‌مدت و کار با برنامه‌های حسابداری آماده کرده است.

 

تمامی پورت‌های این لپ‌تاپ روی لبه‌ی سمت چپ قرار گرفته‌اند و شامل یک پورت  HDMI، یک پورت  LAN، یک  USB 2.0، یک USB 3.0 و جک 3.5 میلی‌متری اتصال هدفون می‌شود. روی لبه‌ی سمت راست هم تنها شاهد درایو نوری هستیم. وجود فقط دو پورت USB با توجه به اینکه اغلب یکی از آن‌ها توسط ماوس اشغال می‌شود، ممکن است کمی مشکل‌ساز باشد؛ پس باید در انتخاب نوع و تعداد لوازم جانبی، دقت بیشتری به خرج دهید. سخت‌افزارهای استفاده‌شده در این کانفیگ، مدل‌های کاملا اقتصادی هستند که تنها برای انجام امور سبک و معمول روزمره توان کافی دارند. پردازنده‌ی مرکزی Intel N3060، پردازشگر گرافیکی آنبرد، چهار گیگابایت رم و 500 گیگابایت حافظه‌ی داخلی مشخصات فنی این کالا هستند. باتری لیتیوم‌یون 24 وات‌ساعتی این لپ‌تاپ هم عملکرد چندان چشم‌گیری ندارد و در شرایط معمول وب‌گردی با اتصال Wi-Fi فقط تا 3 ساعت، روشن‌ماندن دستگاه را تضمین می‌کند.. درمجموع، این لپ‌تاپ مخصوص کسانی است که نمی‌خواهند کار فوق‌العاده‌ای با لپ‌تاپشان انجام دهند؛ یعنی کسانی که صرفا گشت‌وگذار در اینترنت، چک‌کردن ایمیل‌ها و تماشای فیلم برایشان کافی است. لپ‌تاپ 15اینچی لنوو مدل‌ Ideapad 110 – AG می‌تواند انتخاب مناسبی برای زنان‌خانه‌دار، کاربران مبتدی و افراد مسنی باشد که می‌خواهند صرفا یک لپ‌تاپ داشته باشند.

نظرات


امتیاز به محصول

ثبت نظر


دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید


از کیبورد فارسی استفاده کنید بهتر است از فضای خالی بیش از حد معمول شکلک یا ایموجی استفاده نکنید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال نکنید بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه ایی خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از ارسال عناصر متغیر مانند قیمت خودداری کنید.

لپ تاپ استوک lenove لپ تاپ استوک hp لپ تاپ استوک dell لپ تاپ استوک asus لپ تاپ استوک msi