لپ تاپ استوک مناسب بورس

لپ تاپ استوک مناسب بورس

۱۴۰۱/۰۶/۱۰

لپتاپ دست دوم مناسب کارهای بورسی

لپتاپ دست دوم مناسب کارهای بورسی

امروزه در کسب و کار های اینترنتی، شاهد پیشرفت و فراگیر شدن آن در بین مردم جامعه هستیم. اما در بین این بازار ها، نام بورس و ارزهای دیجیتال را زیاد شنیدیم و افراد کمی هستند که اطلاعات و ذهنیت هایی در این باره نداشته باشند. زمانی که فردی تصمیم به ورود به بازار بورس می گیرد، سوالی برایش پیش می آید که آیا از چه سیستمی، با چه سخت افزاری استفاده کنم؟ با کمی تحقیق خواهید فهمید که پیشنهاد معامله گران حرفه ای بورس، لپ تاپ استوک مناسب بورس است. فقط  قبل از هرچیزی باید بدانید که یک لپ تاپ استوک مناسب بورس به تنهایی شما را به یک معامله گر حرفه ای تبدیل نمی کند اما تاثیر بسزایی در روند معاملات شما به عنوان یک معامله گر دارد. شما برای این منظور می توانید از لپ تاپ های استوک خانگی هم استفاده کنید ؛و همچنین میتوانید برای آشنایی بیشتر با سری لپ تاپ های خانگی از مقاله لپ تاپ استوک خانگی استفاده کنید. لپ تاپ استوک مناسب بورس دارای سخت افزار های خاصی است که قدرت حل رمزنگاری را دارد و می توانند تراکنش ها را تایید کند؛ و در ضمن مجهز بودن لپ تاپ های دست دوم برای تریدرها به این سخت افزار ها باعث می شود پاداشی برای افراد در نظر گرفته شود.

اشخاصی که به صورت حرفه ای در این حوضه فعالیت می کنند نیازمند یک لپ تاپ با کانفیگ مناسب هستند. همچنین ضعیف بودن سیستم مورد استفاده، باعث کند شدن روند معاملات و استخراج ارزها می شود و در نتیجه بازدهی کار کاهش پیدا می کند.

 

 

ویژگی های لپ تاپ کارکرده مناسب بورس

 ویژگی های لپ تاپ کارکرده مناسب بورس

خب، فهمیدیم باید در انتخاب لپ تاپی که استفاده می کنید دقت کنید، حالا میخواهیم درمورد لپ تاپ استوک مناسب بورس، اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم. برای تهیه لپ تاپ کارکرده برای تریدر باید به ویژگی های زیر دقت کنید.

  • پردازنده (CPU)
  • حافظه موقت (RAM)
  • حافظه
  • خنک کننده

 

حداقل مشخصات سیستم های مناسب معاملات بورس

 

پردازنده مناسب برای استفاده از نرم افزار های بورس

پردازنده مناسب برای استفاده از نرم افزار های بورس

پردازنده های مناسب برای کار با نرم افزار های بورس

Core i3, Core i5, Core i7

شما برای اشنایی بیشتر با انواع پردازنده ها میتوانید از مقاله آشنایی با پردازنده های اینتل و آشنایی با پردازنده های AMD استفاده کنید.

 

حداقل مقدار RAM برای استفاده از نرم افزار های بورس 

حداقل مقدار RAM برای استفاده از نرم افزار های بورس

همانطور که می دانید، سرعت عملکرد داده های مورد نیاز رابطه مستقیمی با حافظه رم دارد و سرعت کارایی سیستم را تحت تاثیر قرار می دهد. در حقیقت، رم حافظه ایست که بعد از هر خاموش و روشن شدن سیستم، همه داده های ذخیره شده در آن از بین می رود.

 پس نتیجه میگریم که سیستم مورد استفاده شما هر چقدر از حافظه RAM بالاتری برخوردار باشد، می توانید نرم افزار های مورد نیازتان را بدون مشکل و معطلی اجرا کنید.

حداقل حافظه رم مورد نیاز شما برای ترید GB4 میباشد.

برای آشنایی با انواع رم می توانید به مقاله انواع رم لپ تاپ مراجعه فرمایید

 

حداقل مقدار حافظه محل ذخیره سازی برای استفاده از نرم افزارهای بورس

حداقل مقدار حافظه محل ذخیره سازی برای استفاده از نرم افزارهای بورس

امروزه حافظه های ذخیره سازی به دو نوع SSD و HDD تقسیم بندی می شوند. تقریبا همه لپ تاپ ها از حافظه HDD 500 گیگابایت استفاده می کنند، که برای کارهای معمولی مناسب است.

مطمئنا در مورد حافظه SSD زیاد شنیده اید که تاثیر فوق العاده ای در روند سرعت کارایی سیستم را دارد؛ در حقیقت این حافظه نسخه پیشرفته حافظه مموری است که در آن از سخت افزار متحرک استفاده نشده و خواندن و نوشتن اطلاعات در آن برروی تراشه ها انجام می شود که بسیار ساده تر از حافظه HDD است.

برای سیستم های مناسب بورس برای تسریع کارایی و بالا بودن فضای ذخیره سازی می توانید از یک هارد SSD 128 گیگبایتی و یک هارد HDD 1 ترابایتی استفاده کنید.

 

خنک کننده مورد نیاز لپ تاپ استوک مناسب بورس

خنک کننده مورد نیاز لپ تاپ استوک مناسب بورس

همینطور گرما در کاهش عملکرد نرم افزار ها بی تاثیر نیست. قطعا سیستم هایی که از سخت افزارهای پرقدرت برای اعمال خاص مورد استفاده قرار می گیرند، به یک خنک کننده قوی نیاز دارند.

نا گفته نماند در لپ تاپ ها که دارای محدودیت هایی از جمله عدم دفع حرارت، فضای کم و ...، از سخت افزاری استفاده میکنند که گرمای کمتری تولید کنند. اما باید در نظر بگیریم که لپ تاپ استوک مناسب بورس، به دلیل استفاده مداوم در طول 24 ساعت، می تواند حرارتی که باعث ایجاد مشکل می شود را تولید کند.

پس پیشنهاد می شود که لپ تاپ خود را حتما به یک فن قوی مجهز کنید تا از مشکلاتی که می توانند به لپ تاپ آسیب برسانند پیشگیری کنید.

 

معرفی لپ تاپ ارزان مناسب معاملات بورس

 خب، در بالا به مهمترین ویژگی هایی که یک لپ تاپ استوک مناسب بورس باید دارا باشد اشاره کردیم. حالا به چند نمونه از لپ تاپ های پرکاربرد و محبوب میان معامله گران بورس می پردازیم.

 

 

ما در این مقاله به بررسی لپ تاپ استوک مناسب بورس پرداختیم ، بدیهی است که برای موفقیت در بازار بورس و افزایش معاملات موفق، باید در خریدن ابزار کارتان حساسیت بخرج بدهید؛ فهمیدیم که مهم ترین بحث در ویژگی های لپ تاپ سرعت بالای آن است؛ اگر میخواهید از لپ تاپ استوک مناسب بورس استفاده کنید، باید در انتخاب مشخصات آن دقت کنید. امیدواریم توانسته باشیم به سوالات شما پاسخ مناسب داده باشیم.



نظرات

رضا طاهری

لپ تاپ برای ترید

سلام ممنون بابت مقاله خوبتون در باره لپ تاپ مناسب ترید من خیلی جاها سرچ کردم ولی مقاله ای مثل مقاله شما که واقعا جامع توضیح دادید که برای ترید چه لپتاپی لازم داریم

۱۴۰۱/۰۲/۱۹


ثبت نظر


دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید


از کیبورد فارسی استفاده کنید بهتر است از فضای خالی بیش از حد معمول شکلک یا ایموجی استفاده نکنید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال نکنید بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه ایی خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از ارسال عناصر متغیر مانند قیمت خودداری کنید.