روش های ارسال فایل با حجم بالا ( بدون نیاز به ایمیل)

روش های ارسال فایل با حجم بالا ( بدون نیاز به ایمیل)

۱۴۰۱/۰۶/۰۸

یکی از نقص های شبکه های اجتماعی نداشتن امکان ارسال فایل با حجم بالا می باشد. از طرفی با بالا رفتن کیفیت و به تبع حجم فایل ها، نیاز به ارسال فایل ها با حجم بالا بیشتر شده است. برای این کار، فضاهای ابری متعددی ایجاد شده اند که نیاز به آپلود کامل فایل ها دارند و همچنین باید حساب کاربری ایجاد کنید که سرعت کار شما را به شدت کم می کنند. ما در این مقاله به شما ۵ سایت معرفی می کنیم که شما می توانید بدون ثبت نام و با سرعت و امنیت بسیار بالا اقدام به ارسال فایل با حجم بالا کنید.

ارسال فایل با حجم بالا

۱- سایت wormhole.app (سریع ترین)

ارسال فایل با حجم بالا

این سایت از نظر سرعت ارسال فایل های با حجم بالا در رتبه اول قرار دارد. این سایت به شما امکان دانلود فایل ها قبل از آپلود کامل می دهد که بسیار ویژگی پیشرفته و سریعی می باشد. پس اگر می خواهید در سریع ترین زمان ممکن فایل های حجم بالای خود را ارسال کنید حتماً wormhole را امتحان کنید. این سرور بر خلاف سرورهای ابری ، امنیت کامل برای شما ایجاد می کند ولی با این حال فایل شما پس از ۲۴ ساعت حذف خواهد شد.

این سایت با پروتکل P2P کار می کند که باعث می شود کاربر بتواند در لحظه هر مقداری از فایل که آپلود شده را دانلود کند. wormhole به شما اجازه می دهد که تا حداکثر ۵ گیگابایت فایل خود را انتقال دهید و حتی اجازه می دهد تب را ببندید.

 

۲- سایت Drop.lol (برای افراد نزدیک)

ارسال فایل های سنگین

این سایت امکان ارسال فایل ها با حجم بالا را برای افرادی که به یک Wi-fi متصل هستند، فراهم می کند. به این صورت که شما و دوستانتان بعد از اتصال به یک شبکه مشترک و انتخاب یک نام وارد یک اتاق مجازی می شوید و می توانید فایل های سنگین خود را با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

این سایت از پروتکل P2P استفاده می کند و لازم است که تب را باز نگه دارید. همچنین امکان چت بین اعضای اتاق نیز وجود دارد. همینطور برای کاربران تلفن همراه ، ارسال QR code امکان پذیر است.

 

۳- سایت Sendbig.com (بهترین در ایران)

ارسال فایل با حجم بالا سایت sendbig

این سایت یکی از بهترین سایت های ارسال فایل با حجم بالا می باشد که برای کاربران ایرانی بسیار پرسرعت و مناسب عمل می کند. سایت sendbig به شما کمک می کند بدون دردسر و رایگان فایل های حجم بالای خود تا حداکثر ۳۰ گیگابایت را ارسال کنید. البته که برای دسترسی به این حجم بالا باید در سایت ثبت نام کنید.

اشتراک فایل های سنگین

سایت sendbig یکی دیگر از مشکلات بسیار اساسی در ارسال فایل با حجم بالا را رفع نموده. اگر در حین ارسال فایل دچار قطعی اتصال اینترنت شدید اصلاً نگران نباشید چراکه این سایت به محض بازگشت اتصال اینترنت از ادامه ی آپلود شروع به بارگذاری خواهد کرد. البته که باید آن فایل روی سیستمتان باشد.

 

۴- سایت SendFileOnline.com (مخفی ترین)

اشتراک فایل با حجم بالا

این سایت مناسب برای ارسال فایل با حجم بالا ولی به صورت مخفیانه است. به این صورت که یک کد شش رقمی اختصاصی برای شما ایجاد می کند. به این ترتیب شما بدون اینکه نیاز باشد لینک را برای دوستانتان ارسال کنید فقط کافی است کد ۶ رقمی را با آنها به اشتراک بگذارید.

با این رو هرکس محتوی پیام شما را نیز بخواند از لینک فایل مطلع نخواهد شد و نمی تواند به فایل شما دسترسی داشته باشد.

 

۵- سایت TransferKit.io (امن و مادام العمر)

ارسال فایل های سنگین و حجم بالا

این سایت از پروتکل غیر متمرکز برای ارسال فایل با حجم بالا استفاده می کند. مزیت شبکه های غیرمتمرکز نسبت به سایر راه های اشتراک فایل ، امنیت بالای این روش و جلوگیری از حملات سایبری می باشد.

فایلی که داخل شبکه غیرمتمرکز آپلود می شود به دلیل خاصیت این شبکه دیگر قابل حذف نیست و فایل شما تا ابد در آن باقی خواهد ماند.

 

همانطور که تا اینجا متوجه شدید بسیاری از شبکه ها و سایت های ارسال فایل با حجم بالا به صورت رایگان و با قابلیت های اختصاصی در دسترس کاربران قرار دارند که اغلب گم نام اند و اکثر کاربران از google drive یا از پلتفرم های دیگر یا از طریق ایمیل این گونه فایل ها را ارسال می کنند که دچار مشکلات متعددی می شوند و در عمل قابلیت قابل قبولی ارائه نمی دهند.



نظرات


ثبت نظر


دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید


از کیبورد فارسی استفاده کنید بهتر است از فضای خالی بیش از حد معمول شکلک یا ایموجی استفاده نکنید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال نکنید بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه ایی خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از ارسال عناصر متغیر مانند قیمت خودداری کنید.